Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-03T17:45:23+02:00
Już teraz nietolerancja jest powodem częstych kłótni, bójek a nawet morderstw. Choćby w Ameryce jedno krzywe spojrzenie na Murzyna może być ostatnim czynem w naszym życiu. Jeśli biały nie nauczy się tolerować czarnego i na odwrót, jeżeli hetero nie zaakceptuje homo, to być może za kilkanaście lat rozpocznie się krwawa wojna na tym właśnie tle. Każdy będzie bał się swoich wierzeń, koloru skóry, czy orientacji seksualnej. Ludzie będą musieli ukrywać swoje prawdziwe ,,ja", choć nawet w dzisiejszych czasach ludzie umierają z tajemnicą, której nikomu, nawet najbliższym nie powiedzieli. Muszą żyć w związku z kobietą ukrywając to, że są homo. Jeżeli nie nauczymy się tolerować ,,inności" to nie będziemy ludźmi... Przecież każdy ma prawo kochać, nie ważne jak. Nie powinniśmy interesować się tym, jak kocha ktoś inny. Jeżeli nadal tego nie zrozumiemy, to być może za kilka-kilkadziesiąt lat świat podzieli się na różne strony. Homo i hetero, bądź biali, czarni i żółci. Będziemy mieszkać na odmiennych krańcach ziemi, będziemy żyć całkiem innym życiem, inaczej.
2009-10-03T18:26:14+02:00
Nietolerancja może prowadzić do wielu przykrych rzeczy, w ostateczności nawet do samobójstwa. Osoba, z której ludzi się wyśmiewają, nie rozumieją jej, nie tolerują, może szybko stracić chęć do życia oraz wpaść w depresję. Dodatkowo, niszczy psychikę człowieka nietolerancyjnego. Gdy będzie on tolerował, uznawał za dobre, tylko to co zna i kim jest, w końcu straci znajomych, bo będzie uważał ich za dziwnych i zostanie zupełnie sam.