Odpowiedzi

2010-01-26T16:40:35+01:00
1.słuchać na lekcji
2.uczyć się
3.skupić się
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:40:48+01:00
Dobry uczeń to odpowiedzialny uczeń trzeba pamiętać o zadaniach domowych nie zapominać o książkach podręcznikach izeszytach ale również trzeba słuchać na lekcjach i trochę się pouczyć
2010-01-26T16:43:00+01:00
1. Dobry uczen nie rozmawia na lekcjach.
2. Jest pilny i uwaza na lekcjach.
3. Odrabia wszystkie zadania domowe i prace zadane na lekcjach.
4. Jest zawsze przygotowany.
5. Robi to, o co prosi nauczyciel.
6. Nie je, ani nie pije podczac lekcji.
7. Nie chodzi po klasie.
8. Nigdy nie buja sie na krzesle.
9. Nie biega po korytarzu.
10. Nie odnoszą się wulgarnie.
11. Nie kłamią nauczycieli i ich szanują.