Odpowiedzi

2010-01-26T16:42:23+01:00
Zabliźnić się może rana. Czyli z człowiekiem Ci bliski np. przyjacielem możesz wyleczyć swój ból, jakieś zmartwienie... Tak myślę:)
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:46:31+01:00
Powiedzenie "z bliźnimi możesz się zabliźnić" mówi nam o przyjaźni ludzkiej, którą co dzień możemy zdobywać, pracując na nią swoimi czynami i zachowaniem.
Tak naprawdę druga osoba, staje się dla nas prawdziwym bliźnim, kiedy zaczynamy z nią współżyć (np. w środowisku szkolnym), kiedy pomagamy jej, staramy się ją zrozumieć i być dla niej oparciem!
Każdy z nas ma szansę stać się człowiekiem uprzejmym, bezinteresownie niosącym pomoc innym. Trzeba tylko chcieć!
16 4 16