Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:47:34+01:00
(x+12y)²=x²+24xy+144y²
(⅓x + 3y)²=1/9x²+4/3xy+9y²
(11x + 2a)²=121x²+44xa+4a²
(5x + 2y²)²=25x²+20xy²+(2y²)²
(¼a +4b)²=1/16a²+2ab+16b²
(10+2y)²=100+40y+4y²
(0,3+2x)²=0.09+1.2x+4x²
(1/10x + y)²=0.01x²+0.2xy+y²
(0,5x + 0,2)²=0.25x²+0.2x+0.04


:)
1 5 1
2010-01-26T16:52:06+01:00
X*+24xy+144y*
1/9x*+2xy+9y*
121x*+44ax+4a*
25x*+20xy*+4y(y do 4)
1/16a*+2ab+16b*
100+40y+4y*
0.09+1,2x+4x*
1/100x*+1,2x+4x*
0,25x*+0,5x+0,04
1 5 1
2010-01-26T18:04:03+01:00
1.
(x+12y)²= x² + 2*x*12y + (12y)² = X² + 24xy + 144y²

2.
(⅓x + 3y)² (TEN UŁAMEK TO JEST CHYBA JEDNA TRZECIA-TAK? JA TAK ROZIĄZAŁAM TEN PRZYKŁAD-JAKO JEDNA TRZECIA)

(⅓x + 3y)² = ¹/₉ x² + 2*¹/₃x*3y + 9y² = ¹/₉x² + 2xy + 9y²

3.
(11x + 2a)² = 121x² + 2*11x*2a + 4a² = 121x² + 44ax + 4a²

4.
(5x + 2y²)² = 25x² + 2*5x*2y² + 4y² = 25x² + 20xy² + 4y²

5.
(¼a +4b)² = ¹/₁₆a² + 2*¼a*4b + 16b² = ¹/₁₆a² + 2ab + 16b²

6.
(10+2y)² = 100 + 2*10*2y + 4y² = 100 + 40y + 4y²

7.
(0,3+2x)² = 0,09 + 2*0,3*2x + 4x² = 0,09 + 1,2x + 4x²

8.
(1/10x + y)² = (0,1x + y)² = 0,01x² + 2*0,1x*y + y² = 0,01x² + 0,2xy + y²

9.
(0,5x + 0,2)² = 0,25x² + 2*0,5x*0,2 + 0,04 = 0,25x² + 0,2x + 0,04


MAM NADZIEJĘ, ŻE NIC NIE POMYLIŁAM ;)
POZDRAWIAM I POLECAM SIĘ NA PRZYSZŁOŚĆ ;D
1 5 1