Odpowiedzi

2010-01-26T16:48:12+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:49:09+01:00
Św. Aleksy
-asceta wschodni
-śmierć z wyczerpania
-pochodził z bogatej rodziny
-porzucił dom
-poświęcił życie Bogu
-poniósł samotną śmierć
-umartwia się

Św. Franciszek
-asceta zachodni
-śmierć przez stygmaty
-pochodził z bogatej rodziny
-porzucił dom
-poświęcił życie Bogu
-poniósł śmierć w towarzystwie współbraci
-otwierał się na innych, cieszył życiem
32 3 32