Odpowiedzi

2010-01-26T16:44:50+01:00
2010-01-26T16:45:51+01:00
0,05 godziny - 0.05 * 60 = 3 min
0,25 doby - 0,25 * 24 = 6h
0,005 godziny - 0.005 * 3600 = 18s
0,4 godziny lekcyjnej - 45 : 4 = 18min
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Fao
  • Rozwiązujący
2010-01-26T16:46:42+01:00
0,05 godziny - ile to minut?

1h - 60 min
0,05h - x
x = 0,05 × 60 min
x = 3

0,25 doby - ile to godzin?
1 doba - 24h
0,25 doby - x
x = 0,25 × 24h
x = 6

0,005 godziny - ile to sekund?
1h - 3600s
0,005h - x
x = 0,005 × 3600s
x = 18

0,4 godziny lekcyjnej - ile to minut?
1 h lekcyjna - 45min
0,4 h lekcyjnej - x
x = 0,4 × 45min
x = 18 min
2 5 2