Hej !!! ^_^
1. Wyjaśnij , czym jest miłosierdzie . Podaj znane Ci przykłady miłosierdzia .
2.Co według ciebie skłania uczniów Jezusa Chrystusa do dzielenia się że światem wiarą w miłosierna miłość Boga do ludzi ?

Plis , proszę , potrzebne na czwartek :(

2

Odpowiedzi

2010-01-26T16:47:26+01:00
MIŁOSIERDZIE...
Jest uosobieniem życzliwości,
wykluczeniem nienawiści,
ratowaniem w niebezpieczeństwach,
w cierpieniu, zagrożeniu i
nieszczęściu.
Jest łaskawością,
trwaniem pokoju,
stałością, pewnością, prawdą.
Nie pragnie zła osoby kochanej,
wyzwala nawrócenie.
Ma źródło w Bogu,
ma źródło w Chrystusie,
jest potężniejsze niż grzech.
Wydobywa spod nawarstwień zła,
doprowadza do uczestnictwa w życiu
Ojca i Syna, i Ducha Świętego.
Chrystus
jest ostatecznym wcieleniem miłosierdzia,
jest miłosierdziem.


Jest tym, co Kościół głosi i wyznaje,
jest tym, czym Kościół żyje.
Jest zrozumieniem Krzyża,
udziałem w krzyżu Chrystusa,
wiarą w tajemnicę Serca Jezusa,
w tajemnicę Eucharystii,
w sakrament pokuty i pojednania.
Jest pobudzeniem do miłosierdzia
wobec Ukrzyżowanego,
wobec każdego człowieka.


12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:49:04+01:00
1)MIŁOSIERDZIE...
Jest uosobieniem życzliwości,
wykluczeniem nienawiści,
ratowaniem w niebezpieczeństwach,
w cierpieniu, zagrożeniu i
nieszczęściu.
Jest łaskawością,
trwaniem pokoju,
stałością, pewnością, prawdą.
Nie pragnie zła osoby kochanej,
wyzwala nawrócenie.
Ma źródło w Bogu,
ma źródło w Chrystusie,
jest potężniejsze niż grzech.
Wydobywa spod nawarstwień zła,
doprowadza do uczestnictwa w życiu
Ojca i Syna, i Ducha Świętego.
Chrystus
jest ostatecznym wcieleniem miłosierdzia,
jest miłosierdziem.

Jest tym, co Kościół głosi i wyznaje,
jest tym, czym Kościół żyje.
Jest zrozumieniem Krzyża,
udziałem w krzyżu Chrystusa,
wiarą w tajemnicę Serca Jezusa,
w tajemnicę Eucharystii,
w sakrament pokuty i pojednania.
Jest pobudzeniem do miłosierdzia
wobec Ukrzyżowanego,
wobec każdego człowieka.

2)-pomoc innym
-nawrócenie ludzi którzy gdzieś się zagubili.


Mialam taka samą prace domową idostałam 6:*:**
Myslę, ze pomoglamm;)
I prosze o najj!!;]
Zyczę dobrej ocenki, bo oceny sa najwazniejszee:D:D:*
3 5 3