Odpowiedzi

2010-01-26T16:49:50+01:00
Objętość sześcianu to a³ - przeciwieństwem potęgi jest pierwiastek.
√27cm³ = 3cm
W sześcianie jest 12 krawędzi czyli:
3cm × 12 = 36cm
:)
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:51:48+01:00
V=a³
27cm³=a³
a=3
krawędź ma 3 cm
sześcian ma 12 krawędzi
12*3=36cm
odp.długość krawędzi wynosi 36cm
17 3 17
2010-01-26T16:51:54+01:00
Objętość sześcianu - a x a x a
V = 27
a = 3 bo 3 x 3 x 3 = 27
Liczba krawędzi - 12
łączna długość krawędzi - 12 x 3 = 36
6 3 6