Odpowiedzi

2010-01-26T16:57:24+01:00
1.stwócą jest ten co uczynił coś z niczego -Bóg jest on najdoskonalszym artystą ponieważ stworzył piękny świat,który jest dziełem jego stworzrenia.Natomiast twórca to człowiek który robi coś z dostępnych mu materiałó(drewna,papieru,itp).Twórcą jest np.malarz,rzeźbiarz.
7 3 7
2010-01-26T17:34:09+01:00
1. stwórca to ktoś co stwarza coś z niczego a twórca używa do tworzenia innych przedmiotów
2. Ponieważ w ewangeli podane jest aby szanować swojego bliżniego , kochać i przebaczać a to przykazanie streszcza wszystkie te wątki
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:10:48+01:00
1. Twórca jest to osoba, która tworzy np jakiś obraz albo dzieło z farb na płótnie itd. A stwórca czyli Bóg stworzył człowieka i cały świat i wszechświat z własnej doskonałości. Bóg to najdoskonalszy artysta ponieważ stworzył coś najlepszego i idealnego z niczego.
2.Przykazanie miłości streszcza całą naukę Ewangelii ponieważ Ewangelia w większości mówi o miłości i braterstwie człowieka wobec człowieka i człowieka wobec Boga.
18 4 18