Przetłumacz tekst z j.angielskiego na polski..

The story of Zara.
Amancio Ortega was born in León , Sapin in 1936.When he was furteen,he gol a job in a clothes shop in La Coruńa.In 1975,he opened his first shop and called it Zara.Zara was different from other clothes shops.Ortega didn't buy the clothes from other places,his fashion designers made them. He often changed the clothes in his shop, so the fashions were always new.Zara become very popular and Ortega soon had more than 400 shops around the world.Zara opend its first in Poland in 1999.

Prosze o przetłumaczenie.To na jutro.
Pilnnne.
Sory ze tak mało punktów ale nie mam więcej.!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:58:19+01:00
Historia o Zarze/ Historia Zary

Amancio Ortega urodził się w León, Sapin w 1936.Kiedy miał 14 lat,on dostał pracę w sklepie z ubraniami w La Coruńa.W 1975 on otworzył swój pierwszy sklep i nazwał go ZARA.Zara była innym sklepem od tych już istniejących. Ortega nie kupował ubrań z innych sklepów, jego projektanci stworzyli mu własny wizerunek. On często zmieniał ubrania w sklepie, więc moda była zawsze inna.Zara stała się bardzo popularnum sklepem i wkrótce Ortega miał około 400 sklepów na całym świecie. Zara po raz pierwszy w Polsce w 1999r.

Proszę o naj

Pozdro,
Ginger ;P
2 5 2
2010-01-26T16:58:41+01:00
Historia Zara. Amancio Ortega urodził się w León, Hiszpania w 1936.Kiedy miał 14 lat, on pracował w sklepie odzieżowym w La Coruńa. W 1975, otworzył swój pierwszy sklep i nazwał go Zara.Zara był inny niż inne sklepy z ubraniami.Ortega nie kupił ubrań od innych sklepów, jego projektanci mody zrobili je. Często zamieniał się ubraniem w swoim sklepie więc mody były zawsze nowe.Zara stawał się bardzo popularny i Ortega szybko miała więcej niż 400 sklepów na świecie.Zara otworzył pierwszy sklep w Polsce w 1999.