Zad. 1
Uporządkuj podane procesy tak, aby przedstawiały kolejne etapy powstawania nasienia u sosny.
A. pękanie woreczków pyłkowych i wysypywanie się dojrzałych ziaren pyłku
B. wytworzenie kwiatów męskich i żeńskich
C. zapylenie
D. zapłodnienie
E. powstanie nasienia
F. powstanie zygoty


1. ...
2. ...
3. ...
4. ...
5. ...
6. ...

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T16:57:07+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:03:04+01:00
1. Zapylenie
2.Zapłodnienie
3.Powstanie zygoty
4.Powstanie nasienia
5.wytworzenie kwiatów męskich i żeńskich
6.pękanie woreczków pyłkowych i wysypywanie się dojrzałych ziaren pyłku
9 4 9