Odpowiedzi

2010-01-26T16:56:30+01:00
Objętość ------- 7x7x7=343cm sześcienne
pole powierzchni ---------------- pole jednej ściany razy 6 czyli 49x6=294 cm kwadratowe.
2010-01-26T16:56:52+01:00
Pc=6a*
pc=6(7)*
pc=6 razy 49
pc=294 cm szesciennych

v=a*(do 3potegi)
v=7*
v=343 cm kwadratowych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:12:32+01:00
P=7cm×7cm=49cm²
49cm²×6=285cm²
Objętość:7cm×7cm=49cm²
49cm²×7=343cm³


Myślę, że pomogłem.