Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:56:13+01:00
6cm x 5cm x 8
p=2(6*5)+2(5*8)+2(6*8)=60+80+96=236 cm^2




2,5 x 8 x 6
p=2(2,5*8)+2(8*6)+2(2,5*6)=40+96+30=166 cm^2

2010-01-26T16:57:37+01:00
A=6 cm.
b=5 cm.
c=8 cm.
Pc=2ab+2ac+2bc
Pc=2*6*5+2*6*8+2*5*8
Pc=60+96+80
Pc=236 cm²

Mam nadzieję, że nie nachrzaniłam :D
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T17:00:28+01:00
6*5=30 30*2=60
6*8=48 48*2=96
5*8=40 40*2=80
60+96+80=236

(2,5*8)*2=40
2,5*6*2=30
8*6*2=96
96+30+40=166