Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:58:18+01:00
2x + 2 *(x + 20) = 960
2x + 2x + 40= 960
4x = 960 - 40
4x = 920
x = 230 m


licze na naj. :)
2010-01-26T16:59:57+01:00
Zakładam że boisko jest prostokątem
a więc x to krótszy bok, a x+20 to dłuższy
4x+40=960
4x=960-40
4x=920 /:4
x=230
x+20=230+20=250
wymiary to 230 i 250
2010-01-26T17:00:19+01:00
Obw = 960m
Obw = (a + b) x 2
a = y
b = y + 20
Obw = (y + y + 20) x 2
(2y+ 20) x 2 = 960
4y + 40 = 960
4y = 960 - 40
4y = 920
y = 920 : 4
y = 230
a = 230
b = 250