Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T16:57:39+01:00
X-cena stołu
y-cena 1 krzesła
0,9x-cena stołu po obniżce
0,8y-cena 1 krzesła po obniżce
x+6y=1020
0,9x+6*0,8y=846
x=1020-6y
0,9x+4,8y=846
x=1020-6y
0,9*(1020-6y)+4,8y=846
x=1020-6y
918-5,4y+4,8y=846
x=1020-6y
918-0,6y=846
x=1020-6y
-0,6y=846-918
x=1020-6y
-0,6y=-72/:-0,6
x=1020-6y
y=120
x=1020-6*120
y=120
x=1020-720
y=120
x=300
Odp: stół przed obniżką kosztował 300zł, a krzesło 120zł

licze na naj . ;]]
2010-01-26T17:00:13+01:00
S+6k=1020
0,9s+0,8*6k=846

0,9(1020-6k)+4,8k=846
918-5,4k+4,8k=846
-0,6k=-72
k=120

s+6*120=1020
s=1020-720
s=300 zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:02:54+01:00
X-cena stołu
y-cena krzesła

x+6y=1020
x-10%x +6(y-20%y)=846

x+6y=1020
x-0,1x +6(y-0,2y)=846

x=1020-6y
0,9x+6*0,8y=846

x=1020-6y
0,9(1020-6y)+4,8y=846

x=1020-6y
918-5,4y+4,8y=846

x=1020-6y
-0,6y=846-918

x=1020-6y
-0,6y=-72 /:(-0,6)

x=1020-6y
y=120

x=1020-6*120=1020-720=300
y=120

Przed obniżką stół kosztował 300zł a jedno krzesło 120zł