Odpowiedzi

2010-01-26T17:05:05+01:00
Takie przykładowe(jak będziesz chciał/chciała coś innego to napisz):

a) Serdecznie zapraszamy na otwarcie wystawy "Sport na Śląsku", które odbędzie się dnia 31 stycznia 2010 roku od godziny 15:00 w Muzeum Śląskim w Katowicach.
b) Serdecznie zapraszamy na wystawę "Rozwój kolei na Górnym Śląsku" do Muzeum Przemysłu w Chorzowie. Nie będą się Państwo nudzić.

Oczywiście na końcu odpowiedni podpis. Myślę, że to będzie w miarę dobrze.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:05:52+01:00
A)
ZAPROSZENIE

Jako Dyrekcja Muzeum Śląskiego w Katowicach, chcielibyśmy Państwa zaprosić na uroczyste otwarcie wystawy "Sport na Śląsku". Uroczystość odbędzie się 27 kwietnia 2010 roku o godzinie 17:00.
Serdeczne zapraszamy,
Dyrekcja Muzeum Śląskiego w Katowicach

b)

ZAPROSZENIE
Jako Dyrekcja Muzeum przemysłu w Chorzowie, pragniemy zaprosić Państwa na wystawę "Rozwój kolei na Górnym Śląsku". Uroczystość odbędzie się w Muzeum przemysłu w Chorzowie dnia 26 stycznia 2010 roku o godzinie 16:30.

Serdeczni zapraszamy,
Dyrekcja Muzeum przemysłu w Chorzowie

Liczę na naj, pozdro

Ginger ;P
1 5 1
2010-01-26T17:53:50+01:00
A.)Uwaga!!!
Dnia 30.01.2010r.odbedzie sie otwarcie wystawy w katowicach pt."sport na slasku!! o godzinie 15.00
zapraszamy serdecznie! dyrekcja muzeum!
b.)Uwaga!
Dyrekcja Muzeum przemyslu w chorzowie zaprasza na wystawe pt."Rozwoj kolei na Gornym Slasku ktora odbedzie sie dnia 03.02.2010r. o godzinie 18.30
Zaprasza dyrekcja Muzeum!!
1 5 1