Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:05:06+01:00
Z nieoficjalnych źródeł (Od fanatyków historyków)(także ode mnie ta wypowiedź )

Bolesław Chrobry traktował szczególnie dobrze osób z którymi miał interes,albo traktat ,między innyni: dyplomatów,husarię.

A zwykłym osobom czyli poddanym dawał jedzenie,żeby nie doszło do buntu(regularnie dawał pożywienie ) BO inaczej stracił by poparcie np : w parlamencie .
2 3 2
2010-01-26T17:13:32+01:00
Bolesław Chrobry troszczył się o swoich poddanych w sposób uzyskania dla jego ludu patrona Polski o imieniu Wojciech . Następnie zaczął ubiegać się dla ludu u Papieża o ustanowienie w Gnieźnie arcybiskupstwa .