Odpowiedzi

2010-01-26T17:06:32+01:00
- Wzywam zatem Redaktora Ziemkiewicza do samokrytyki za ten nieuzasadniony atak na moją ulubioną partię. I do zachowania rewolucyjnej czujności w opisywaniu środowiska dziennikarskiego, a nie ciągłego atakowania PiS. Ziemkiewicz, ostrzegam Was, nie trwajcie w swoim burżuazyjnym krytykanctwie, bo skończycie jak Kuczyński czy Olejnik. Albo i gorzej - jak Wołek! - pisze na swoim blogu w Onet.pl Marek Migalski.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T17:42:14+01:00
W tamtym tygodni bylotrzesienie zimi na haiti polska aby pomóc temu kraju który uległw gruzach zebrała 13,4 mln wynika z tego ze Polska ma duze serce i potrafi okazac skruche