Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:04:07+01:00
+

łatwy tani dostep do wszytskiego, komforyt życia i bycia, odpowiedni system który zapewnia nam bezpieczenstwo, wile praw

-
zanieczyszczone powietrze, wiele zarazków, ludzie którym nie można ufac, ciezko utrzymac sie na szczysie spoleczenstwa.

jak cos wymysle to dopisz:P
2010-01-26T17:41:11+01:00
Plusy:
-szybka komunikacja
-szybki transport
-lepsze drogi
-ulepszone technologie komputerowe jak i wojskowe
- ulepszenie firmy high-tech czyli wysokiej technologii.

Minusy
-dzięki nowym technologiom może dojść do zakłady ziemi
-nano cząstki co są wprowadzone(mini cząstki) maść która będzie wstrzykiwana do ciała może zniszczyć ziemie jak ludzie nie będą mieli kontrolę nad tym.