Prosze o pomoc! potrzebuję na zaraz:)
wyrazy z rz niewymiennym osobno i po spółgłoskach osobno napisać:
rzeka,
orzech,
zwierzę,
jarzębina,
rzepa,
pokrzywa,
porzeczka,przymiotnik,
korytarz,
rzodkiewka,brzeg,
grzebień,
chrzan,
korzeń trzepak,
rzeczownik,
dojrzały,
przebiśnieg,
porządek,
spojrzał,
brzoza,
grzmot,
drzazga,
urzędnik,
urzędnik,
wierzba,
krzak,
korzyść,
drzemka,
marzenie,
drzemka,
korzyść,
rzucać,
wierzchołek,
grzyb,
tchórz,
talerz,
chrząstka,
zorza,
rzadki,
Prosze pomóżcie!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:17:51+01:00
Rz nie wymienne
rzeka orzech zwierzę jarzębina rzepa porzeczka korytarz rzodkiewka korzeń rzeczownik porządek urzędnik wierzba marzenie korzystać wierzchołek rzucać tchórz talerz zorza rzadki
rz po spółgłoskach
pokrzywa przymiotnik brzeg grzebień chrzan korzeń trzepak dojrzały przebiśnieg spojrzał brzoza grzmot drzazga krzak drzemka grzyb chrząstka


mam nadzieje że się przyda;)
1 5 1
2010-01-26T17:21:08+01:00
Rz nie wymienne:
rzeka, orzech,
zwierzę, jarzębina,
rzepa, porzeczka,
korytarz, rzodkiewka,
korzeń, rzeczownik,
porządek, urzędnik,
wierzba, marzenie,
korzystać, wierzchołek,
rzucać, tchórz,
talerz, zorza, rzadki.

Rz po spółgłoskach
pokrzywa, przymiotnik,
brzeg, grzebień,
chrzan, korzeń,
trzepak, dojrzały,
przebiśnieg, spojrzał,
brzoza, grzmot,
drzazga, krzak,
drzemka, grzyb, chrząstka.
2 5 2