Odpowiedzi

2009-10-03T19:14:32+02:00
,,Lekarz"
Lekarz leczy wszystkie bóle.
Gdy przyłoży ręce dwie ,
Choroba znika i jest okej.


krótkie , ale nie mam weny.
można przerobić na dłuższe. ; o
pozdrawiam.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-03T20:34:09+02:00
Wybór zawodu trudna rzecz,
trzeba to głośno rzec.
Piekarz jest dla wytrwałego,
nie dla śpiocha całodniowego.
Lekarz ciągle leczy ludzi,
To nie dla mnie, mnie to nudzi.
Murarz ciężko wciąż pracuje
w kółko to samo wykonuje.
Wybieram mechanik samochodowy,
no i wybór mam już z głowy.
Muszę zawód wybrać inny,
taki, w którym musze być mniej zwinny.
Bez zawodu się obejdę,
w domu zostanę i leniem będę.
1 5 1