Prosze o dopisanie do wladców elekcyjnych skad pochodzili [kraj ] np. francja , wegry...

1. henryk walezy
2. anna jagiellonka
3. stefan batory
4. zygmunt 3 waza
5. wladysław 4
6.jan kazimierz
7. michał wisniowiecki
8. jan 3 sobieski
9. august 2 sas
10. stanisław leszczynski
11. august 3 sas
12. stanislaw august poniatowski

zalezy mi na czasie dlatego daje 30 pkt. i zeby bylo dobrze . ;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:19:14+01:00
1. henryk walezy f rancja
2. anna jagiellonka tego nie wiem
3. stefan batory węgry
4. zygmunt 3 waza Szwecja
5. wladysław 4 Polska
6.jan kazimierz Polska
7. michał wisniowiecki Polska
8. jan 3 sobieski polska
9. august 2 sas pochodzenie dynastia saska
10. stanisław leszczynski ukraina
11. august 3 sas saska dynastia
12. stanislaw august poniatowski polska
2010-01-26T18:51:28+01:00
1. henryk walezy francja
2. anna jagiellonka rzeczpospolita
3. stefan batory węgry
4. zygmunt III waza Szwecja
5. wladysław IV rzeczposolita
6.jan kazimierz rzczpospolita
7. michał wisniowiecki rzeczpospolita
8. jan III sobieski rzeczpospolita
9. august II sas księstwo saskie
10. stanisław leszczynski rzeczpospolita
11. august III sas księstwo saskie
12. stanislaw august poniatowski rzeczpospolita