Odpowiedzi

2010-01-26T17:10:19+01:00
5m 30cm = 5,30m
5,30m÷100=0,053m
3,60m÷100=0,036m
odp.: Ten pokój w skali 1:100 ma wymiary 0,036m na 0,053m
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:13:14+01:00
5m30cm - 5,30m
5,30m/100=0,053m
3,60m/100=0,036m
Odp: W skali 1:100 pokój rodziców ma 5,3cm na 3,6cm ;)
1 1 1
2010-01-26T17:15:26+01:00
5 m 30 cm = 530 cm
3,6 m = 360 cm
w skali 1: 100 wymiary beda wynosic
5,3 cm na 3,6 cm