Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T17:12:58+01:00
Ogon wazy 2 funty
x=2
głowa =2+2+1/2x
tułów =2+x+2=(4+x)
ryba razem

2+2+x+2+2+1/2x
1,5x=6
x=4

ogon wazy 2 funty
głowa wazy 6 funtow
tułów wazy 8 funtów

razem ryba wazy 2+6+8=16 funtów
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:13:11+01:00
Fajne to zadanko :)
g=2+1/2t
t=g+2

g=2+1/2(g+2)
g=2+1/2g+1
1/2g=3
g=6
t=6+2=8


głowa 6
tułów 8
ogon 2
cała ryba 16 funtów