Potrzebne są mi same odpowiedzi:Tak naprawde jest to z Przyrody


1.Rodzaj stojącej wody powierzchniowej(4 litery)
2. teren podmokły.(5 liter)
3.rodzaj wody występującej na Ziemi.(6 liter)
4.Płaski,piaszczysty brzeg morz.(5 liter)
5.Jest nim deszcz, śnieg lub grad.(4 liter)
6.Jedna z najdłuższych rzek w Polsce.(4 litery)
7.Z małej......... duży deszcz.(6 liter)
8.Na granicy lądu i wody(5 liter)
9.Piaszczyste wzniesienie usypane przez wiatr.(5 liter)
10. ................ zdrojowy- jego obecność świadczy o dużej czystości wody.(5 liter)
11.Morze, nad którym leży polska.(6 liter)
12.Zanieczyszczone ciecze odprowadzone do oczyszczalni (wspak).(6 liter)
13.Urwisty brzeg morza.(4 litery)
14.Jest nim foka.(4 litery)

3

Odpowiedzi

2010-01-26T17:14:55+01:00
1.
2.bagna
3.słodka
4.
5.woda
6.odra
7.chmury
8.brzeg
9.
10.
11.bałtyk
12.
13.
14.ssak
18 3 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:17:22+01:00
1.Rodzaj stojącej wody powierzchniowej(4 litery)?staw
2. teren podmokły.(5 liter) bagno
3.rodzaj wody występującej na Ziemi.(6 liter) slodka
4.Płaski,piaszczysty brzeg morz.(5 liter) plaża
5.Jest nim deszcz, śnieg lub grad.(4 liter)opad
6.Jedna z najdłuższych rzek w Polsce.(4 litery) Odra
7.Z małej......... duży deszcz.(6 liter) burzy
8.Na granicy lądu i wody(5 liter)brzeg
9.Piaszczyste wzniesienie usypane przez wiatr.(5 liter)wydma
10. ................ zdrojowy- jego obecność świadczy o dużej czystości wody.(5 liter)- tego nie wiem
11.Morze, nad którym leży polska.(6 liter) Bałtyk
12.Zanieczyszczone ciecze odprowadzone do oczyszczalni (wspak).(6 liter)-nie wiem o co ti chodzi z tym wspak
13.Urwisty brzeg morza.(4 litery) klif
14.Jest nim foka.(4 litery) ssak
29 4 29
2010-01-26T17:32:18+01:00
1.Staw
2.Bagno
3.Pitna
4.Plaża
5.Opad
6.Chin
7.Chmury
8.Niebo lub Brzeg
9.Wydma
10.
11.Bałtyk
12.Ścieki
13.Fala
14.Ryba

Myślę ze pomogłam ale nie jestem pewna czy jest dobrze :)
28 3 28