Oblicz:
...+2,3= -1,7
...-4,6= -5,2
1,9+...= -2,1

Liczbę -1 przedstaw w postaci:
a)sumy dwóch liczb ujemnych
b)różnicy dwóch liczb ujemnych
c)sumy dwóch liczb o przeciwnych znakach
d)różnicy dwóch liczb o przeciwnych znakach

2

Odpowiedzi

2010-01-26T17:15:17+01:00
-4
-0,6
-4


-0,5+(-0,5)
-0,6-0,4
3+(-4)
6-7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:15:36+01:00
-4+2,3= -1,7
-0,6-4,6= -5,2
1,9+(-4)= -2,1
a)-0,5+(-0,5)=-1
b)-0,5-0,5=-1
c)-2+1=-1
c)1-2=-1