Odpowiedzi

2010-01-26T17:19:24+01:00
Argumenty :
1.Zima jest jedna z najpieknieszych pór roku ponieważ pokryte drzewa i krzaki śniegiem wyglądają pięknie
2. w czasie zimy możemy sie świetnie bawic integrując się ze znajomymi
3. w zime są święta które wpływają korzystnie na nasze samopoczucie
masz juz trzy jak coś jeszcze wymysle to napewno napisze :****
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:30:00+01:00
1.cały świat pokryty jest ślicznym śniegiem
2.zima kojarzy się ze świętami
3.Można spędzić w zimie wspaniałe ferie
4.Zima to świetny czas do dobrej zabawy
6.Zima to dobry czas do spędzania dni z przyjaciółmi np łyżwy, narty
7. Dużo wolnych dni od szkoły.
8.W zimie jest dużo fajnych wydarzeń np Sylwester, Walentynki
9. Tylko w Zimie jest mikołaj, Boże Narodzenie
10.W zimie można lepić bałwana, jeździć na sankach
11.Drzewa i wszystko pośród nas wygląda ślicznie.