Wieża eiffla ma 300,5m wysokosci. dom w którym mieszka paweł ma 6,8 m wysokości. wyobraź sobie że obok wieży eiffla ustawiono jeden po drugim 43 domy takie jak dom pawła a na dachu ostatniego stanął paweł czy paweł mógłby spojżeć na wieże eiffla z góry?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:18:16+01:00
Wysokość wieży 300,5m
Wysokość 43 domów:
6,8m * 43 = 292,4m

300,5m > 292,4 m
Odp. Paweł nie będzie mógł spojrzeć na wierze z góry.
8 3 8
2010-01-26T17:21:46+01:00
6.8m × 43 = 292.4
300.5 > 292.4

Odp: Paweł nie mógłby spojrzec na wize eiffla z gory.
6 3 6