Odpowiedzi

2010-01-26T17:16:36+01:00
2010-01-26T17:17:19+01:00
1.zaleta
masz więcej prywatności nie musisz się przed nikim kryć po jesteś sama

2 zaleta:
niesamowity spokój nikt ci nie przeszkadza nie patrzy co robisz.....a przede wszystkim więcej miejsca dla siebie w końcu każdy chce mieć dla siebie jakiś kącik:P
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:17:41+01:00
Można się skupić nad czymś jak w całym domu panuje haos.
możesz robić co ci się tylko podoba
nick nie narusza twojej prywatności
możesz głośno słuchac muzyki
możesz isse odciąć od świata
nie musisz dzielić pokoju z młodszym rodzeństwem ...
2 4 2