Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-03T18:42:18+02:00
Świat to wszystko, co mnie otacza. Niebo, ziemia, drzewa, kwiaty, ludzie, zwierzęta. Moim światem są moi przyjaciele, moja codzienność - szkoła oraz wydarzenia w moim w życiu. To właśnie w zależności od nich postrzegam świat jako dobry lub zły.
2009-10-03T20:03:04+02:00
Świt jest ziawiskiem który stworzył bóg, jest bardzo piekny.siat jest bardzo warzny dla człowieka poniewarz jak by jego nie było to by nie było ludzi