Odpowiedzi

2010-01-26T17:22:56+01:00
Magma znajduje się wewnątrz skorupy ziemskiej, a lawa jest na powierzchni.
2 3 2
2010-01-26T17:23:06+01:00
Najważniejsza różnica to taka, że magma znajduje się w głębi skorupy ziemskiej, lawa na zewnątrz. Tak więc łatwo można zrozumieć i ją rozpoznać, gdy np wylewa się coś w wulkanu to jest to lawa, a jeżeli jest wewnątrz jest to magma. Inną różnicą może być to, że lawa jest zubożona o składniki lotne, czyli ma ich mniej niż magma.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Asha
  • Rozwiązujący
2010-01-26T17:29:21+01:00
Podobieństwa Różnice
gorąca masa na powierzchni ziemi lawa znajduje
się we wnętrzu ziemi.
2 3 2