Odpowiedzi

2010-01-26T17:23:28+01:00
Najłatwiej zrobić reklame jakiegoś produktu codziennego użytku może to być odzież, jedzenie, telewizor czy coś innego czego używamy codziennie :).
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:24:05+01:00
Zrób reklamę Salonu sukien ślubnych, Cukierni bądź pierarni, sklepu zoologicznego, kwiaciarni, księgarni, zespołu muzycznego
Do prezentacji: dołóż piosenkę, zdjęcia, może jakiś filmik, oferty rabatowe, zrób oddzielny slajd że masz tez swoją firmę w necie, że mozna zamawiać przez internet.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T17:36:04+01:00
Najlepiej to byłoby zrobić reklamę jakiegoś aktora
lub jakiegoś filmu
albo jakiejś książki
lub pomieszczenia jakiegoś np.zakładu fryzjerskiego lub coś w tym stylu