Odpowiedzi

2009-10-03T18:54:04+02:00
KandydacI:
- Iwan IV Groźny
- Stefan Batory
- Jan III Waza
- Henryk Walezy
- Ernest Habsburg (popierany przez część magnaterii)
A kto popierał reszty kandydatów, to nie wiem.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-03T18:55:39+02:00
Ernest Habsburg , Henryk Walezy ,Iwan IV Groźny , Jan III Waza ,Wawrzyniec Słupski
Ernest Habsburg mógł liczyć na poparcie katolickiej części szlachty.
Henryk Walezy mógł spodziewać się głosów przeciwników absolutnych rządów Habsburgów.
1 1 1