Odpowiedzi

2010-01-26T17:28:08+01:00
Brezydent powiniem być:
-uczciwy wobec swoich poddanych
-lojalny wobec narodu
-za swój kraj powinien być gotowy oddać wszystko
-bez względy na sytuacje powinien bronić swej ojczyzny
-powinien starać rozwiązywać kłopoty państwa
-powienien starać się pomagac narodowi
-powinien byc czuły na sytuacje ludzi w jego kraju
-powinien być solidarny
-zawierac głos w ważnych rozmowach międzynarodowych
-liczyc się z głosem narodu
1 5 1
2010-01-26T17:29:21+01:00
Myśle że ;
1 . sprawiedliwy / bezstronny
2. uczciwy
3. rozsądny
4. prawdomówny
5. szczery
6.wiarygodny
7.inteligentny
8.otwarty
9.umiejętnością dialogu z przedstawicielami różnych opcji politycznych
10.stanowczy


myśle że powinno wystarczyć ;) ; *
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:30:17+01:00
Mój wymarzony prezydent musi być przede wszystkim odpowiedzialny. Powinien brać swoją winę na siebie. Prezydent musi dzielić swoje poglądy, oraz brać pod uwagę poglądy innych. Człowiek ten musi pomagać swoim podwładnym, oraz zapewniać im jak najlepsze warunki życiowe w jego kraju. Prezydent nie powinien zajmować tego stanowiska ze względu na swoją osobę, czyli na przykład dla wysokich zarobków. Dobry prezydent podejmuje się zajęcia tego stanowiska tylko ze względu na to, że może coś zmienić w swoim państwie. Prezydent powinien być reprezentacyjny, oraz inteligentny. Powinien reprezentować swój kraj od jak najlepszej strony oraz pisać sobie przemowy, aby nie zaliczyć gafy.
1 5 1