Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T17:29:00+01:00
Kciałbym wprowadzić takie prawe zeby wrzystko było sprawiedliwie w polsce w tych czasach nic niema sprawiedliwości
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:29:05+01:00
Kazdemu biednemu pomagaj!
Poniewaz wiele i za wiele ludzi gloduje a my przechodzimy kolo nich obojetnie.

Mam nadzieje ze pomoglam. ( :
1 5 1
2010-01-26T17:29:54+01:00
Ja osobiście prosiła bym o to by na świecie nie było przestępstw kradzieży i morderstw. Chciała bym pokój na świecie, niższe podatki i w ogóle żeby było lepiej ;D
1 5 1