Odpowiedzi

2010-01-26T17:35:50+01:00
1.Nie będziesz miał Bogów cudzych przede mną
2.Nie będziesz brał imienia Pana Boga swego na daremno
3.Pamiętaj abyś dzień święcił

Trzy pierwsze przypominają nam o konieczności zabiegania o to by Bóg był na pierwszym miejscu.Odnoszą się miłości do Boga.

13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:13:30+01:00
Przykazanie pierwsze oznacza że człowiek jest zobowiązany do wyznawania tego jednego jedynego Boga, anie w bożki
drugie przykazanie zawarta jest że Bóg jest najwyższy i że on jedyny udowadnia nam,że my mamy zakaz posługiwania się słowami, np. O Boże bo wtedy popełniamy grzech.
trzecie przykazanie mówi nam za to że dni święte takie jak, np. Boże ciało musimy święcić czyli uczęszczać do kościoła, to przykazanie nie tylko tyczy się dni świętych ale i niedzieli.
Te 3 przykazania odnoszą się do życia codziennego każdego człowieka bo wprowadzają one do nas zakazy ale i też nakazy.
27 3 27