Odpowiedzi

2010-01-26T17:30:40+01:00
Najbardziej żal byłoby mi zwierząt. Zwierzęta sa naszymi przyjaciółmi...życie bez zwierząt podobnie jak i bez ludzi nie ma sensu. Roślinnośc to aka sama sprawa. Dzięki drzewom, kwiatom swiat jest piękniejszy. Pomaga nam pozytywnie myślec.
3 3 3
2010-01-26T17:31:22+01:00
Życie bez roślin i zwierząt byłoby niczym niebo bez chmur. Nie zdołałabym sobie nawet tego wyobrazić. Jednak najbardziej żałowałabym psów. Jestem wielką wielbicielką tych zwierzaków. Przyniosłoby mi to wiele smutków.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:35:51+01:00
Najbardziej zal byloby mi kwaiatow poniewaz sa one takie kolorowe i nadaja naszemu zyciu barw. Bez nich swiat stalby sie bardzo szary. Ludzie byliby zawsze smotni bo to one dodawaly im radosci i sensu zycia. Wychodzac na spacery nie szli by juz do parku ale do kawiarni lub do kina przez co czesciej wystepowalyby choroby ktore teraz sa mala znane, poniewaz przesadiujac w tak tlocznym pomieszceni, gdzie jeden kaszle wszyscy od niego sie zarazaja.


Mam nadzieje ze pomoglam. [;
3 5 3