Odpowiedzi

2010-01-26T17:35:44+01:00
Zweiunddreizig czyt (cwajunddrajcyś)32
dreiunddreizig czyt.(drajunddrajcyś)33
sechsundfunfzig czyt.(zixundfunfcyś)56
funfundfunfzig czyt.(funfundfunfcyś) 55
funfundzweizig czyt.(funfundcwajcyś)25
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:56:55+01:00
56 - sechsundfunfzig CZYTAJ - zixundfunfcyś
55 - funfundfunfzig CZYTAJ - funfundfunfcyś
33 - dreiunddreizig CZYTAJ - drajunddrajcyś
32 - zweiunddreizig CZYTAJ - cwajunddrajcyś
25 - funfundzweizig CZYTAJ - funfundcwajcyś
5 4 5