Puls życia 1 dla gimnazjum.
ćwiczenia - zadanie 5 ze strony 29.

1. Ma spiralnie zwinięte chloroplasty. / na 9 liter /
2. Brunatny glon używany w celach kulinarnych. / na 10 liter /
3. Glony występujące najbliżej dna morskiego. / na 11 liter /
4. Otacza je pancerzyk, są składnikiem planktonu. / na 9 liter /
5. Słabo zrużnicowane, wielokomówkowe ciało glonów. / na 6 liter /
6. Glony zaliczane do roślin. / na 9 liter /



POMÓŻCIE !

3

Odpowiedzi

2010-01-26T17:33:50+01:00
1 skrętnica
2
3 krasnorosty
4 bruzdnica
5
6 zielenice
hasło sinice
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:34:07+01:00
1skrętnica
2.listownica
3.krasnorosty
4.bruzdnice
5.plecha
6.zielenice
3 5 3
2010-01-26T17:39:23+01:00
1.Skrętnica
2.Listownica
3.Krasnorosty
4.Bruzdnice
5.Sinice
6.Zielenice
HASŁO : Sinice - glony należące do królestw bakterii.
3 5 3