Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T17:35:39+01:00
Podobieństwa są tematyczne
różnice są strukturowe
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:35:39+01:00
Różnią się tym,że każda Ewangelia mówi o innych wydarzeniach z życia Jezusa. W jednej jest Jego Narodzenie w innej Zmartwychwstanie,nauczanie,chrzest.

A podobieństwem jest tematyka, każda mówi o życiu Jezusa i w każdej jest nauczanie i tak jakby mowa do nas do ludu. Jest to Księga ponadczasowa! :)
1 5 1