Odpowiedzi

2010-01-26T17:36:27+01:00
A więc tak prawosławie różnili się tym że nie uważali kultu matki boskiej i nie uważali papieża . Protestnci mogli zakładać rodziny
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:39:23+01:00
Kościół katolicki : chrzest przez polanie głowy , komunia pod jedną postacią (chleba) , na czele kościoła stoi papież
kościół prawosławny : chrzest prez 3 krotne zanurzenie w wodzie . komunia pod 2 postaciami (chleba i wina ) , nie uznają prupatu papieża , nie wierzą w czyściec . religia ma w każdym karaju oddzielną władze
7 5 7