Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:37:15+01:00
Domki dla ptakow
kotom i psom np . przynosic jedzenie
jezeli jest to mozliwe znalezc im schronienie
jezeli mieszkaja w twej piwicy to znosic im pozywienie
ranne zanosic do weterynarza
1 4 1
2010-01-26T17:39:19+01:00
W czasie zimy możemy pomagać bezbronnym i bezdomnym zwierzętom dokarmiając je .
Każdego dnia możemy dawać im jeść , jeśli tylko spotkamy je na swej drodze .
Kto chce może również przygarnąć jakieś zwierze. Wziąć je do domu . W ten sposób najlepiej im pomożemy , jednakże wiemy , iż nie da się przygarnąć wszystkich zwierząt i pomóc im wszystkim...
3 4 3