Odpowiedzi

2010-01-26T17:38:42+01:00
Modląc sie chodzac do spowiedzi i do koscioła a dzielisz sie z innymi np przy stole wigilijnym albo jak idziesz z kolega lub kolezanka do koscioła albo jak sobie opowiadasz jak było w kosciele
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:39:19+01:00
Aby pogłębiać moją wiarę chodzę do kościoła co niedzielę,modle się codziennie wieczorem oraz chodzę w każde ważne święto religijne do kościoła. Wiarą dziele się z moimi przyjaciółmi zapraszając ich, aby poszli razem ze mną do kościoła.
2 4 2
2010-01-26T23:23:42+01:00
Modle sie, chodze na oaze (ruch swiatlo-zycie) na msze
dziele sie swoją wiarą z innymi, np. poprzez pocieszenie kogos gdy jest smutny i/albo załamany i zapewniam go o swojej modlitwie za niego
3 3 3