Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-03T19:15:22+02:00
-By zachęcić szlachtę do brania udziału w zbrojnych atakach
-By muc coś konkretnego na swoją korzyść uchwalić
-By rodzina nie straciła władzy
22 1 22
2009-10-03T21:13:49+02:00
- Aby nie doszło do wolnej elekcji i nadal rządziła ta sama dynastia.
- Aby móc zebrać środki na wyprawę wojenną.
- Nadawali je władcy polscy aby osiągnąć zamierzony własny cel
- Aby przypodobać się szlachcie
21 4 21