Odpowiedzi

2010-01-26T17:40:16+01:00
Ogłoszenie !
Serdecznie zapraszamy Państwa na przedstawienie teatralne pt. "Romeo i Julia"
Odbędzie się ono w Gorzyckim Domu Kultury o godzinie 15.30
Refleks gwarantowany! Czekamy na Waszą obecność !
Informujemy o tym, ze za wstęp płacicie tylko 2 zł !

Barbara Fredzik i Jakub Zimiński - Zapraszają!
20 4 20
2010-01-26T17:41:19+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam na przedstawienie teatralne pt. Romeo i Julia , które się odbędzie 20.03.2010r. w Teatrze rozrywki o godz.17:00
Zapraszamy.
17 3 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:43:57+01:00
Zaproszenie!

Serdecznie zapraszam państwa Nowaków na spektakl pod tytułem ''Romeo i Julia'' w Teatrze Narodowym W Warszawie. Odbędzie się on o godzinie 20.00. Za przejazd i wstęp do teatru płacimy my. Mamy nadzieję, że państwo zaszczycą nas swoją obecnością.

Państwo Anna i Jan Kowalscy.
17 4 17