Przetłumacz na polski
Es ist Dienstag. 7.00 UHR. Der Wecker klingel laut. Angela und ihr vater stehen um 7.05 Uhr auf. Ihre Mutter schläft noch. Sie singt in der Oper. Ihre Arbeit dauert immer bis spät. Sie kommt erst gegen 24 Uhr nach Hause zuruck.
Ungefähr um 7.15 Uhr bereitet Angela oder ihr Vater das Frühstück. Das dauert nicht lange, nur 5 Minuten. Sie frühstücken dann zusammen. Angela trinkt gewöhnlich Kakao oder Milich und isst ein Bröchen mit Käse oder Nutella. Ihr Vater trinkt immer Michkaffee und isst ein Schinkenbrot. Manchmal essen sie musli und Jogurt.
Angela geht um 7.30 Uhr los. Ihr Bus fährt um 7.38 Uhr ab. Die Schule fängt um 8 Uhr an.
Der Unterricht dauert meistens 6 Stundens. Angela kommt ungefähr um 14 Uhr nach Hause Zurück.

Daje NAJ tej osobie która przetłumaczy to na dziś

3

Odpowiedzi

2010-01-26T17:41:19+01:00
Jest wtorek. 7:00 zegara. Budzik dźwięk głośno. Angela i jej ojciec są na zegar na 7.05. Jej matka jest jeszcze śpią. Ona śpiewa w operze. Twoja praca zawsze trwa do końca. To dopiero jest przed 24 powrót Zegar domu.
Około 7.15 na zegar Angela lub jej ojciec przygotowuje śniadanie. Nie trwało długo, zaledwie 5 minut. Mają razem śniadanie potem. Angela zazwyczaj piciem gorącej czekolady lub Milich i jedzenie Bröcher z serem lub Nutella. Jej ojciec zawsze pije Michkaffee i zjeść kanapkę z szynką. Czasami jedzą musli i jogurtu.
Zegar Angela odchodzi o 7.30. Mój autobus odchodzi na 7,38 zegara. Szkolny rozpoczyna się w 8 zegara.
Zajęcia zwykle trwa 6 godzin. Angela przychodzi o 14 do domu przez całą dobę.
2010-01-26T17:43:43+01:00
Jest Wtorek. 7:00 .Budzik głośno dzwoni. Angela i jej ojciec wstają 7.05. Jej matka Spi jeszcze. Jej śpiewa w operze. Jej praca zawsze trwa do końca. godzinie 24.oo wraca do domu. Na około 7:15 Angela i jej ojca robią śniadanie. Nigdy nie trwało długo, zaledwie 5 minut. jedza razem potem śniadanie. Angela zazwyczaj pije gorą czekolade Milich i jedzenie Bröcher z nutella Lub serem. Jej ojciec zawsze pije Michkaffee i zje kanapkę z Szynka. Czasami jedzą musli i jogurtu. Angela o 7.30 konczy jeśc. Odchodzi 7,38 zegara jest jej autobus. Szkolny rozpoczyna się w 8.oo. W szkole uczy siea trwa zwykle godzin 6-gie Angela przychodzi o 14 do domu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:03:50+01:00
We wtorek o siódmej budzik obudził angele.Tato wstaje o siódmej pięć.Mama nadal śpi.Ona śpiewa w operze.Utrzymuje się z późnej pracy.Wraca do domu o 24.O siódmej piętnaście angella wraz ze swoim tatą je śniadanie. Angela pije kakao i je bułki z nutellą. Tata pije kawę i je chleb z szynką. Niekiedy jedzą musli lub jogurt.Angela o 7:38 odjeżdża autobusem a lekcje ma na 8:00.Dzisiaj ma 6 lekcji. Do domu wraca o 14.