Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T18:19:47+01:00
Oda do radości
hhcddchaggahhaahhcddchaggahaggaahgahchgahchagadhhhcddchcaggahagg

Panie Janie
gahggahghcdhcddedchgdedehgadgadg

Gdybym miał gitarę
dfaeaaegfgagbdcbdaagfegffga
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T19:11:20+01:00
W załącznikach;)
Może nie są aż tak znane, ale takie się uczyliśmy na muzyce...

Mam nadzieję, że pomogłam;)
2 2 2