Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T17:42:45+01:00
9.10.

1 minuta = 60 s
T = 60 / 33,3 = około 1,8 s

9.12.

v = 18 km/h = 5 m/s
t = 6,28 s
s = 2 * pi * r = v * t
2 * pi * r = 5 * 6,28 = 31.40 m
r = 31.40 / 2 * pi = 31,40 / 6,28 = 5 m
mi wyszło coś takiego , myślę że jest dobrzę . Licze na naj . xdd
6 4 6
2010-01-26T17:48:06+01:00
T=6,28 s
π≈3,14
V=18 km/h= 5 m/s

w=2π/T = 2π/6,28s=1 [1/s]

V=w*r
r=V/w

r=5/1 [(m/s)/(1/s)=m]
r=5 m

Odp:Promień okręgu ma długość 5 metrów.
1 5 1