Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:44:55+01:00
Przedstawiciele włoch , nieiec i japoni założyli przymierze którego celem była wspólna współpraca podczas II Wojny Światowej.
5 3 5
2010-01-26T17:49:06+01:00
W 1936 r Niemcy i Japonia zawarły pakt antykominternowski , by wspólnie zwalczać Międzynarodówkę Komunistyczną (Komintern) .
Celem jednak była walka o hegemonię w świecie .
W 1939 r. Niemcy i Włochy zawarły w Berlinie 'pakt przyjaźni i przymierza" nazwany przez prasę paktem stalowym. W 1940r. przystąpiła do niego Japonia . Ten polityczno - wojskowy sojusz Niemiec , Włoch i Japonii nosił nazwę osi Berlin - Rzym - Tokio .
11 4 11