Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T17:46:20+01:00
Widok z okna mojego pokoju jest niesamowity. Na pierwszym planie jest kilka drzew, za którymi znajduje się boisko, często przeze mnie odwiedzane. Za boiskiem jest plac zabaw, który gości wiele uśmiechniętych twarzy, bez względu na porę roku i godzinę.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:47:54+01:00
Widok z mojego okna.
Z moje go okna widzę latem zielone, jesienią kolorowe, zimą białe, wiosną kwitnące drzewa. Widzę także boisko na którym widuję codziennie chłopców, którzy grają w piłkę. Na końcu mogę zobaczyć plac zabaw na którym małe dzieci się bawią.

PS. wiem że brzydko al enie mam talentu